aku bjaya jgk!!!

ari nie mak aku nak bt karipap so aku tlg2 la skit2...mula2 2 aku kn mrh sbb lmbt kupas kentang tp aku bt dek ja smbl bt ckodok pisang smpikan mak aku stop sdri...so lps ja siap aku pun tlg2 la apa2 yg ptt...lps 2 aku nek ats ja tgk kalo2 vdeo yg aku download dh abs...mgadap sat comp kat 10-15 min br aku trun tlg mak aku blik...

smpi ja bwh aku dh tgk mak aku dok uli tepung 2 so apa lg aku nak jgk tlg yer la sblum nie aku try bt x jd pun...so aku mntk mak aku ajr skali lg...akhirnya aku bjaya jgk kelim karipap wlaupun rpa x brapa ada...

n then bley plak mak aku idangkan kat family rehan...tp x pa la 1st try...so phm2 la kan...hehe...

beg x kemas lg~
adios~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

6 Kritikan:

.::annemishi::. said...

nak jugak karipap~

Your Buddy said...

aku to dua benda pasal karipap...kelim ngn makan...he3

noname said...

neghehe....tringat kat minah karipap~haha...
wani karipap!!!

sedap w00 karipap...aku prefer karipap dari donut(kalau karipap sdap g je la)heheh....

war_niey said...

spa nak dtg ar umh aku ek~

zorro said...

;D.. wah2..kak wani buat karipap...

war_niey said...

kalo korg nak tmph kat aku awl2.nnt aku bley ar tlg ntkan.hehe