new sem!!!

ari nie dh start short sem kbtulan plak ari nie bufday aku(nak jgk ckp kat cn)....
sem nie aku btul2 ada jodph dgn no. 3...
mn x nyer dh la blik aku kat tgkt still but still kat ac...
tgkt plg tggi yg dhuni org smasa short sem nie...
msuk grop pun ada 3 org ja pompuan yg len laki...
cuak jgk la bl 1 grop dgn budak2 laki...
kalo dlm grop phy aku,trah dgn sam ja pompuan...
but dlm grop chem lab aku,trah dgn izzati ja la kaum hawa dlm grop 2 dh la budak laki ada pnambahan tp ada la jgk 2 3 org yg bkn 1 grop dgn aku...
sem nie aku nyer jadual x la sepadat sblum nie insya-allah aku akn cuba sbek yg mungkin nak skor sem nie...
aku rsa smpi cn la dl aku update blog aku nie...
doakan kejayaan aku ek...
smoga aku dpt result yg tbek agr aku bley cover blik gpa aku sblum2 nie...
amiiin...
wsalam...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

3 Kritikan:

.::annemishi::. said...

amiiin~~~~~~~

sayang... happy bufday...........

war_niey said...

thanz ek

noname said...

wani~gomenne...
aku keliru sama ada 21 or 23 or 24....
seryesly....
kwn aku 23 mac...
ade sowg g 21 tpi feb la...
s0rry la...
seryesly aku ingt juz xtau tarikh secara tepat!
ouh~
salahku....

bday ang n tikah memang mengelirukan aku~
hurmmm...
s0rrylah~
sorrylah~

(seryesly aku sedih sebab xwish bt0l2 on d date..aku xpandai nk tipu but dis is the truth...)