berjirankah kita????

aku rasa aku nie jiran yg truk...
nak tau knp???
citanya bermula ptg td...
mak dgn ayh aku g pasar mlm n tiba2 ada org bunyi loceng.adkku(aiman) suruh la aku g tgk sapa yg dtg so aku tgk dr ats ja n tau la aku nie rabun nmpk plak skit ja so i guess aku x knal org 2 n aku igt org 2 dtg nak jual brg sbb dia bwk beg plastik besar.time aiman tny sapa yg dtg aku ckp la x knal so dia pun bt dunno ja la.hehe..
time parent aku blik,ada org dtg umh..upa2nya org td 2 ank jiran aku yg dtg nak kasi durian yg diorg amk kat kebun.kbtlan aiman pun trun nak sambut mak aku blik from pasar aku ckp la laki td 2 sbenarnya ank org sblah la...
ish3x...
aku rsa aku dh jd jiran yg truk dgn tidak cam muka penghuni umh sblah pdhal aku pnah ja jmp diorg scara x formal.n i guess i need 2 know more about them.till now i still don't know how many kids they have...mmg truk...i'll work on it.

~wasalam~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

2 Kritikan:

.::annemishi::. said...

ish2.... =.=" len kali kluaq umah naaa~~

war_niey said...

insya-allah..
aku try....
hehe