mood 4 blogging dh kmbali??

blog nie dh bkarat since dec i never update my blog. aku xnak cita byk but at da moment i'm missing sumthing. apa ek yg aku miss sgt2 2?? hurmmm. last week umh mmg full house. best la sbb dh lama xda ksempatan nak cukupkan forum but last sat afiq dh blik nz, insya-Allah next year afiq akn blik 4 good. hope dia dpt abskan final year dia kat sna. -aminn-

on da 24th aku kuar dgn anne b4 she fly 2 further her study kat ozzie. wah anne pun dh tgglkan aku kat sp so skarang dh xda kwn nak lpak skali umh raihan pun agk jauh since raihan x cuti so xda la nak lpak dgn dia. if b4 nie almost  every cuti aku akn lpak dgn anne dsbbkan jrak antara umh ktorg xsmpi 10min pun but since she fly next dia blik br bley lpak. anne mgajak aku lg slalu ada kat umh. huhu. pa2 pun hope ang slamat abs bt archi kat sna. -amin-

since aku dh mgarut tah pa2 kat ats 2 so skarang aku akn mgundur diri bt sementara waktu. hope afiq,anne and all my fren akn sntiasa happy and success slalu but jgn lupa pd Yg Maha Esa..

_salam_

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments